امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

اميررضا باهوش ترين پسر دنيا

ابي رنگ عشقه

1391/10/8 21:16
نویسنده : اميررضا
297 بازدید
اشتراک گذاری

مي خوام در مورد علاقه ام به فوتبال بگم. اينكه من اوايل فوتبال دوست نداشتم ولي الان عاشق فوتبال

و تيم ابي پوش استقلالم.

اوايل همراه بابا مي نشستم و فوتبال تماشا مي كردم ولي خيلي هيجان خاصي نداشتم ولي كم كم

شدم يه استقلالي توپ.

تو خونه با يه توپ هي فوتبال بازي ميكردم تا اينكه يه روز بابا من رو برد خيابان منيريه و برام يه دست لباس استقلال {مجتبي جباري} دو تا توپ /جوراب ورزشي/كفش سالني خريد. ممنون بابالبخند 

اون روز واقعا لذت بخش بود ومن از اون روز علاقه شديدي به بازي فوتبال پيدا كردم تا اينكه با پيشنهاد

مامان و بابا به كلاس فوتبال رفتم.

تابستون بود و كلاس صبح ها برگزار ميشدو از اونجايي كه من يه كم خواب الود تشريف دارم نمي تونستم

در همه ي جلسات شركت كنم و يكي در ميون مي رفتم.

اما هر فرصتي ميبينم پا به توپ ميشم حالا پاركينگ خونه باشه يا خونه مادر بزرگ هاچشمک

خلاصه سر مامان و بابا رو با اين فوتبال و گزارش هاش بردم.

حالا قراره به اميد خدا در فصل بهار دوباره در كلاس فوتبال ثبت نام كنم ولي كله صبح نباشه تا من

خوب بخوابم قهقهه

پسندها (3)

نظرات (5)

هیراد و عمه لیلاش
8 دی 91 22:27
*سلام ، امیدوارم روزگار بشما خوش باشه * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامان مشکات و حسین مهدی
9 دی 91 7:14
الهی قربونت برم با اون پا به توپ شدنات اما از اون جایی که انشالله داداشیت دوشنبه میاد و مامان خیلی سرش شلوغ می شه فعلا بد نیست یکم از توپت خداحافظی کنی تا بهار!! البته تو خونه منظورمه فدات بشم من
فاطمه
15 دی 91 11:38
سلام . امیر رضا. تولد داداشی ات مبارک . به سلامتی. چرا عکس اش رو نذاشتی رو وبلاگ ات. خیلی دوست دارم اون و ببینم. راستی اسمش رو چی گذاشتین؟ تولد داداش ات مبارک. خاله شبنم هم سلام می رسونه.
فاطمه آبی
27 فروردین 92 20:56
ابیته عشقم قربون این تیم محبوبش عاشقشم فراوون به سایت من حتما سر بزنید نظر یادتون نره همه چیز درباره ی استقلال دارم
سحر
23 تیر 93 13:17
*************************** *******\/***\/****\/********** *******/\***/\****/\********** *******||***||****||********** *******||***||****||********** ***(---------------------------------)***** ***(-----------تولدت مبارک-------)***** ***(---------------------------------)***** ***(---------------------------------)***** ****************************