امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

اميررضا باهوش ترين پسر دنيا

داداشي من

1391/9/21 14:24
نویسنده : اميررضا
363 بازدید
اشتراک گذاری

راستي مي خواستم بگم من به زودي داداش دار ميشم ديگه طاقت ندارم و دوست دارم زودتر ببينمش

من هر روز باهاش حرف ميزنم. اخه مامانم ميگه داداشي همه ي حرفامون رو ميشنوه .

من براش شعر مي خونم و هر وقت ميرم بيرون بايد بوسش كنم .اخه خيلي دوستش دارم ماچ

حالا وقتي به دنيا اومد خبر ميدمهورا 

دعا ميكنم كه هميشه سالم باشه و به موقع به دنيا بيادبای بای 

 

اين عكس نوزادي منه .حالا داداشيم به دنيا اومد ببينيم چقدر شبيهه منه!؟ 

 

پسندها (1)

نظرات (9)

مشکات
21 آذر 91 13:55
منم مثل تو داداشیمو خیلی دوست دارم منتظر اومدن امیرعلی کوچولو هستم
خانم محمدی
21 آذر 91 17:33
وبلاگت رو دیدیم، کاره جالبی بود. برات آرزوی موفقیت می‌کنم.
زهرا
21 آذر 91 21:42
وووااااای ، پسر خوشگله دوست داشتنی ، خیلیییییی وب سایت خوشگلی داری. ما هم منتظر یه پسر خوشگل و باهوشه دیگه مثله خودت هستیم
فاطمه
22 آذر 91 10:31
سلام امیر رضا. من فاطمه دختر خاله شبنم هستم. خیلی از دیدن وبلاگ قشنگت خوشحال شدم. خوش به حالت که به زودی صدای نی نی توخونتون میپیچه. من خیلی بچه نوزاد دوست دارم. بازهم از عکس هات بذار . خداحافظ
بابایی
22 آذر 91 12:53
سلام پسرگلم دیروزوامروز منو به خاطر نمرهای بسیارخوبت دردیکته وریاضی خیلی خوشحال کردی امیدوارم همیشه دردرسهایت موفق باشی من هم با جوایزنفیس درخدمتم
عمو جواد
22 آذر 91 15:13
امیر رضا سلام خوبی کی بریم دوبی داداشت که امد به بابا بگو بریم صفا
فاطمه قاسم زاده
28 آذر 91 15:04
سلام عزیزدلم چه کردی با وبلاگت آآآآآآآآآفررررررررررین بهت افتخار میکنم هیشکی مثل امیر رضا نمیشه
آناجون
14 دی 91 17:50
امیرضا جان امیدوارم با قدم‌های فرشته ی کوچولو تازه به زمین آمده، زندگی‌تان سرشار از سلامتی، برکت، شادی گردد. قدم نو رسیده مبارک
زهرا
14 دی 91 17:55
امیرضای عزیز ، تولد نازنین ترین و زیبا ترین ارمغان خدا به زندگیتان را تبریک می گویم . قدمهای کوچکش برایتان پر از خیر و برکت باشد