امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

اميررضا باهوش ترين پسر دنيا

اميررضا در كيش

1391/9/21 13:08
نویسنده : اميررضا
260 بازدید
اشتراک گذاری

كيش اسم موسسه زبان منه.من از بچگي علاقه زيادي به زبان انگليسي داشتم و مامانم كلمات

زيادي به من ياد داد و كلاس هاي مختلفي رفتم.

كلاس اول كه بودم در موسسه كيش ثبت نام كردم و الان ترم 11 هستم وهميشه خدا رو شكر موفق بودم

روش اموزش در اين موسسه خيلي خوبه ودوست دارم همچنان ادامه بدم و اميدوارم بتونم به ترم هاي بالاتري برم.چشمک

اين موسسه رو به تمام بچه هايي كه دنبال اموزش زبان هستند, پيشنهاد ميدم. هورا

کیش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان مشکات و حسین مهدی
21 آذر 91 2:26
امیررضای من من به وضوح می بینم روزی رو که با اون لحجه فوگالعاده( به قول مشکات) داری قسمت های مختلف کارخونه اتو برای مهمانهای خارجیت تشریح می کنی همه ما بهت ایمان داریم بهت افتخار می کنیم!
بابایی
22 آذر 91 13:01
امیررضا عشق بابایی دوست دارم ازهمه بیشتردوست دارم روزی بافراگیری زبان انگلیسی به توانی برای خودت موفقیت کسب کنی وکمک بابایی باشی
محمد
22 آذر 91 20:44
سلام ايول چند تا عكس خوشكل بفرستيد بزارم توي وبلاگم ممنون