امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

اميررضا باهوش ترين پسر دنيا

امیررضا عزیز دل من

1391/9/19 14:48
نویسنده : اميررضا
328 بازدید
اشتراک گذاری

سلام از اونجا که خودم وبلاگ نویسی رو یادت دادم و با توجه به اینکه با اومدن مشکات و حسین مهدی حتی لحظه ای از علاقه ام بهت کم نشده که هیچ بلکه روز به روز بیشتر هم می شه خواستم اولین مطلب رو خودم برات بنویسم.

از نظر من تو زیبا ترین، مهربان ترین و باهوش ترین پسر دنیایی.دوستت دارمقلبماچ

 

زن عمو مامان مشکات و حسین مهدی

 

 

اولین باری که دیدمت!!!!

امیر رضا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مانا جون
19 آذر 91 15:03
اميررضا جون بهترين هديه اي كه خدا توي دنيا به من عطا كرد وجود توست
مامانی مهربون
19 آذر 91 15:04
سلام عزيزدل مامان البته كه شما باهوش ترين پسر دنيايي ومن بهت افتخار ميكنم كه همه چيز رو با علا قه وبسيار دقيق ياد مي گيري اميدوارم كه هميشه در تمام مراحل زندگيت موفق باشي عشق مامان از اينكه در خواندن و حفظ غزليات حافظ علاقه نشون دادي واقعا خوش حالم. افرين به تو پسر باهوش و با استعداد
با با يي
20 آذر 91 14:00
اميررضا جون دوستت دارم
باران قلنبه
21 آذر 91 16:04
سلام عزیزم دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت دارید واگر قبلا به کودک دیگری رای دادین بازم میتونین به باران من رای بدهید منتظر کمکتون هستم مرسی
آنا جون
21 آذر 91 21:34
امیر رضای عزیز خیلی سورپرایز شدم وقتی وب سایتتو دیدم . خیلی قشنگه. امیدوارم روز به روز موفق تر بشی
زهرا
21 آذر 91 21:49
عزیزم امیدوارم روز به روز با بزرگتر شدنت موفقیتاتم بزرگتر بشه .
بابايى
23 تیر 92 10:39
بابايى من تورا خيلى دوست دارم راستى من ميدانا كه امروز تولد تو است به تاريخ 23/4/92 تولدت هم مبارك من اين نظر را با افتخار به تو تقديم ميكنم عزيز بابايى من شما دو تا داداش ها را واقعا دوست دارم ميدونى كيا رو ميگم بله تو اميررضاودادشت اميررعلى كوچولوى 6ماهه هردوتاتون زندگى من ايد